.

Chronische Pijn

Al langer dan 3 maanden klachten?

Dan kan de pijn een eigen leven gaan leiden. Chronische pijn beïnvloedt naast het lichamelijke aspect ook uw relaties, werk, vriendschappen, hobby’s en hoe u de kwaliteit van leven ervaart. In veel gevallen brengt pijn ook een grote onzekerheid met zich mee.

Monique Haarmans is sinds 2013 aangesloten bij het landelijk Netwerk Chronische Pijn en is geschoold in het begeleiden van mensen met chronische pijn. Deze behandeling is volgens de laatste wetenschappelijke inzichten.

BEHANDELING

In de behandeling zoeken therapeut en patiënt samen naar handvatten die bijdragen aan een betere kwaliteit van leven en pijnvermindering. Hierbij wordt uitgegaan van de mogelijkheden en verlangens van de patiënt.

De behandeling is maatwerk omdat iedere persoon chronische pijn en de gevolgen daarvan op een andere manier beleeft.

De behandeling zal zich o.a. richten op:

• Het hervinden van het vertrouwen in uw eigen lichaam.
  • Ervaren van een betere kwaliteit van leven.
  • Verbeteren van lichaamsbewustwording.
  • Aanleren van vaardigheden om te kunnen ontspannen.
  • Herstellen van balans tussen belasting en belastbaarheid.

Meer informatie over chronische pijn: www.netwerkchronischepijn.nl

Voor het maken van een afspraak bij Monique kunt u mailen Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of bellen: 020 427 65 45.

Monique Haarmans De Mensendieck Praktijk 2

Monique Haarmans behaalt tweede plaats in de categorie “de door de klant meest gewaardeerde oefentherapeut” tijdens Qualiview Zorgverlener Awards 2018.

MONIQUE HAARMANS QUALIVIEW 01

© De Mensendieckpraktijk | Spuistraat 239, 4e verdieping | 1012 VP Amsterdam | 020 427 65 45